Wednesday 7 September 2011

Болни са душите ви


"В този ден осъзна,че най-голямата страст на човека е да смуче,да граби...и това го прави щастлив!Ядосваш се на себе си,а на мен не ми пука,че ще напиша "мразя" с най-грозният си почерк.Нека всеки опита от агресията ми!Болни са душите ви отчаяни,самовлюбени дребосъци.Молите за красивото,а когато го получите го сочите от високо с надсмешка...дори не подозирате,че тази усмивка ще изчезне така,както и това,което сочихте.Мечтаете за любов,а не знаете къде да я сложите,ако случайно ви докосне.Животът ви обича,защото вие го мразите,а тези,които го обичат остават лишени,защото ви има вас...ограбващите!И знаете ли как се чувствам в такъв момент,аз обичащият живота...като малко дете,а животът,който се гаври с мен...моят педофил.Също като онзи специален човек,който наранява нещо,което обичам."

No comments:

Post a Comment