Friday 25 January 2019

Black Magic Woman

Тя беше от онези, по които лесно хлътваш
Дръпваш от цигара и замислено си пийваш
После пак, и пак, и пак
И накрая се прибираш със последния влак
Умело те омайва с нежна нотка гласът й
Нахално погледът ти лази по гърба й
Води те, където нямаш работа, носът ти
А сърцето ти ще плаче с най-минорните си ноти

Тя не иска да бъде с мене, а да гледа как лазя
Танцуваме последен танц на колене
И дано отидем в рая

ти си със мен, но за последно виждаш себе си във моите очи
танцуваме във такт, но всеки път нещо бъркаш стъпките ми
защото ти дори не искаш да ми кажеш не
после пак се опитваш да ме спреш
днес аз ти липсвам, а утре не
и докога това ще продължава

нещата стават лесни след една бутилка вино
дяволът налива, ангелът крещи пусни го
тя беше красива, парлива като коприва
сърцето ти се пали, а нейното изстива
black magic woman, тя владее вуду
да се спасиш от нея ще ти трябва чудо
но стига съм говорил, идва още една
виж как си тръгвам със нея под ръка

той не иска да бъде с тебе, а да знае, че плачеш
сълза последна пуска тя на колене, вече няма да я видиш



No comments:

Post a Comment